Gratis forsendelse over 500 DKK*30 dages åbent købSikre betalinger

Velkommen til KitchenLab's kundeservice!

Uanset om du har brug for hjælp før, under eller efter dit køb - så er vi her for at hjælpe dig. Hos KitchenLab er vi optaget af at give dig den bedst mulige service og rådgive dig gennem junglen af køkkenudstyr. Når du kontakter os, kan du vide dig sikker på, at vores viden kommer fra mange års erfaring i branchen - både i forhold til personlig og professionel brug.

På denne side har vi samlet nogle af de mest stillede spørgsmål.
Hvis du har andre spørgsmål, kan du klikke på knappen ""Hjælp"" for at sende dit spørgsmål til os, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. Du er også velkommen til at kontakte os på telefon. Bemærk, at vi i øjeblikket kan hjælpe dig på engelsk og svensk.

Vores telefonnummer: +46(0)8 410 95 200

Produkt og sortiment

Jeg har et produktrelateret spørgsmål, kan I hjælpe mig?
Naturligvis! Bare klik på knappen ""Hjælp"" nederst til højre på siden eller ring til os.

Er produktet på lager?
På alle produktsider kan du se, hvilken mængde vi har på lager.

Jeg vil gerne købe et gavekort. Hvordan gør jeg det?
Du kan nemt købe dit gavekort her. Gavekortet bliver genereret med det samme, hvorefter det kan downloades.

Køb og betalinger

Er det sikkert at købe hos jer?
Ja! KitchenLab AB (virksomhedsnummer 556785-6199) er et registreret varemærke i Sverige og EU. Vi er en del af Online Brands AB, som er noteret på OMX First North-børsen. Vores hjemmeside bruger SSL-kryptering for sikre end-to-end-transaktioner. Alle betalinger sker via Klarna Bank, som også tilbyder køberbeskyttelse.

Kan jeg annullere eller ændre min ordre?
Indtil det øjeblik, du har modtaget en leveringsbekræftelse per e-mail, kan vi ændre din ordre. Det er muligt at skifte til produkter med samme værdi eller annullere produkter, men vi kan ikke hæve ordrebeløbet. Hvis du ønsker at tilføje produkter, der øger ordrebeløbet, skal du oprette en ny ordre og kontakte os for at annullere den første ordre.

Hvor lang er garantiperioden?
Garantiperioden bestemmes af den enkelte leverandør, men vores minimumsgarantiperiode er et år for privatpersoner. For erhvervskunder er der som udgangspunkt ingen garanti tilknyttet, med mindre andre fremgår i forbindelse med det enkelte produkt.

Jeg kan ikke afhente min ordre hos pakkeshoppen. Hvad sker der nu?
Hvis du ikke kan afhente din ordre inden for den nævnte tidsramme, vil den blive sendt retur til os. Vi tilbagebetaler ordrebeløbet minus forsendelsesgebyret og et administrationsgebyr på 20 euro.

Hvilke betalingsmidler accepterer I?
Alle betalinger sker via Klarna Bank, som accepterer forskellige former for betalinger: kort, faktura (betal senere) og opdelte betalinger.

Mit køb kunne ikke gå igennem
Prøv med en anden browser og genindlæs siden ved at bruge CTRL+SHIFT+R på PC eller CMD+SHIFT+R på Mac. Kontakt vores kundeservice, hvis problemet fortsætter.

Levering og Forsendelse

Hvornår modtager jeg min ordre?
Den forventede leveringstid fremgår af de enkelte produktsider. Leveringstiden varierer i øvrigt afhængigt af forsendelsesmetoden.

Hvilke pakkefirmaer bruger i?
Vi sender internationale forsendelser med UPS eller Bring.

Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er på … dage afhængig af hvilken fragtmetode, du vælger. Produkter, som vi har på lager, er normalt klar til forsendelse inden for 1-2 dage.

Returnering og ombytning

Hvad koster det at returnere en vare?
Prisen afhænger af størrelsen på din ordre, og vi opkræver kostprisen i forbindelse med returnering. Kontakt venligst kundeservice for flere oplysninger om pris og for at få et fragtbrev.

Hvordan foretager jeg en returnering?
Kontakt vores kundeservice med:
din ordrereference
de varer du gerne vil returnere
årsagen til returneringen

Derefter sender vi dig instruktioner om, hvordan du returnerer din ordre. Hvis du ønsker at benytte et af vores returlabels/fragtbreve, trækker vi omkostningerne hertil fra tilbagebetalingen. Ellers får du instruktioner om, hvordan og hvortil du skal returnere det. Bemærk, at vores lager ligger i Stockholm, Sverige. Det er vigtigt altid at pakke dine returvarer omhyggeligt, da det er dit ansvar at sikre, at vi modtager varen uden skader.

Hvordan kan jeg klage over mit produkt?
Send et billede, en beskrivelse af problemet og en kvittering/ordrenummer til vores kundeservice.
For klager og garantisager vedrørende produkter fra Anova, bedes du kontakte Anova direkte på support@anovaculinary.com

Er det muligt at returnere et produkt, der er købt i butikken?
Ja! Bare angiv ordrenummer eller e-mailadresse, så finder vi dit køb.
Tilbagebetalingen sker ved hjælp af samme betalingsmetode, som du brugte i forbindelse med købet.
Log ind
Are you in the right place?
Continue to thekitchenlab.dk